رومانسيه ومشاكل
انت دلوقتي مش مسجل
يشرفنا انك تسجل معانا
وتنضم لاسترتنا الصغيره
رومانسيه ومشاكل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hacker

hacker

المزاج : ممتاز

Adds
الساعه الان الساعه الان:
عدد الزوار عدد الزوار:

الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏ Empty
مُساهمةموضوع: الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏   الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏ Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 7:54 am

أولا:- طبعا وانتا بتوقف الميكروباص وياسلام لو مافيش مكان لو انت بنت يادوبتبصي بس بصة استعطاف لأي بأف قاعد هايقوم ينط يعد في ضهر السواق عشان تعديانما بقا لو انتا ولد شوفلك اي حتة اترزع فيها او انشالله تتشعلق مانتااساسا مالكش أهل يخافو عليك

ثانيا :- طبعا وانتا ...طالع كتير منناممكن يخبط راسه في الباب طبعا لو كنتي بنت هاتلاقي اللي بيقولك خير حصلكحاجة ؟؟؟ من كل الركاب وممكن طبعا تلاقي اللي ممكن يقوم يضرب السواق انمابقا لو كنت ولد... اسمع بقا اللي يضحك عليك واللي يقولك ايه اتعميت ؟؟ ..يا لطخ تستاهل شوف كنت بتبص فين والكلام دا طبعا

ثالثا :- وانتابقا بتقفل الباب وطبعا السواق بيقولك اقفله بالراحه كأنه هايتكسر في اديكمانتا بقا رامبو طبعا لو كنتي بنت وبتقفلي بالراحه خالص وممكن البابمايتقفلش يقولو شوفو الرقة حتى الباب مش هاين عليها تخبطه بالجامد وياعينيعليك لو كنت ولد والباب ماتقفلش .. ايه ياعم النايتي مش قادر تقفل الباباتفو على دا جيل .... ولو قفلت الباب بالجامد بقا لو كنتي بنت طبعاهايقولو معلش اكيد متعصبة شوية ربنا يعينها على اللي هيا فيه انما لو كنتولد : ايه الطور دا خلاص ياعم عرفنا انك فاندام بس بالراحه ع الباب

رابعا:- طبعا ممكن يجيلك تليفون وانتا قاعد في الميكروباص لو انتي بنت وانتيبتقولي الو ياسلااااام الله يا جماعه على صوتها شوفو الرقة يابخته المحظوظاللي بيكلمك ولو معاها موبايل معفن ياسلام ع التواضع انما بقا لو كنت ولداللهي يجيلك ضربة انتا واللي بيرنلك دلوقتي وطي ياعم صووت ام صوتك صرعتناوالله عرفنا انك معاك زفت موبايل ولو الموبايل معفن .. وكمان بتتعايقبموبايل معفن امال لو كان موبايل عدل شوية كنت عملت ايه

رابعا :-لو انتا بقا طالع والسواق مشغل اغنية بيئة ومعلي الصوت بقا وانتا عايزتتكلم في الموبايل طبعا لو انتي بنت القانون بيديكي الحق الكامل انكتقوليله وطي الكاسيت او اطفيه ( قانون ساكسونيا طبعا) انما لو ولد هاتلاقيالسواق من غير ما يرد عليك يادوب يبصلك بصة بقرف ويلف وشه تاني ويعليالصوت كمان ويفضل يبرطم بقا انتا هاتشترينا بأم النص جنيه اللي هاتدفعه

خامسا:- طبعا بقا انتا وصلت الحمد لله بعد القهر والتفرقه العنصرية اللي اتعرضتليه طول الطريق عايز تنزل بتقول للسواق على جنب وطبعا لايمكن هايسمعك ماهومشغل الاغاني ومعلي الصوت على اخره طبعا لو انتا ولد هاتقول مرة واتنينوعشرة وينزلك بعد الحتة اللي انتا عايز تنزل عندها بشارعين تلاته وطبعاهايقولك ماسمعتكش مانتا اللي صوتك واطي زي البنات انما بقا البنت يادوب كلاللي هاتعمله انها توشوش نفسها على جنب وكأنها بتكلم نفسها هاتلاقي بقيتالاربعتاشر نفر اللي قاعدين في الميكروباص بصوت واحد بيقولو للسواق علىجنب ..... انتا اطرش ؟؟؟
https://romance4all.yoo7.com
so.ah

so.ah

المزاج : عادي

Adds
الساعه الان الساعه الان:
عدد الزوار عدد الزوار:

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏   الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏ Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 10:42 am

وانت متغيظ كدا ليه
دى ابسط حقوقنا
احنا بنانيت
يعنى ملوك الرقه
انما انتم
عادى
مش بيحصلكم حاجه
الخبط مو بياثر فيكم
hacker

hacker

المزاج : ممتاز

Adds
الساعه الان الساعه الان:
عدد الزوار عدد الزوار:

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏   الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏ Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 10:45 am

هههههههههههههههههههههههه

انتي شايف كده

يعني لو ولد خبطته عربيه مش مشكله
مااااااشي
شكلي هجرب الموضوع ده
https://romance4all.yoo7.com
so.ah

so.ah

Adds
الساعه الان الساعه الان:
عدد الزوار عدد الزوار:

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏   الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏ Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 12:13 pm

لاء لالء بعيد الشر طبعا

مش قصدى خبطة عربيه قصدى خبطه فى سقف العربيه

خبطه عن خبطه تفرق

يااحمد
اسلام

اسلام

Adds
الساعه الان الساعه الان:
عدد الزوار عدد الزوار:

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏   الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏ Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 1:04 pm

وياسلام بقى لما يجى الولد ياخد الاجرة

لو بنت ...

ماتخلى . لا بجد والله خلى

لو ولد

ماتجيب ياعم الفلوس يلعن ..دى شغلانة

والله ياجماعة البنات دول كتروا بطريقة

الفرق بين الولد والبنت فى الميكروباص:) ‏
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  الفرق بين الصديق العادى والصديق الحقيقى